Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. In dergelijke gevallen controle wij natuurlijk altijd of een nalevering van het artikel mogelijk is.
Om de zaak zo snel mogelijk op te helderen, hebben wij enkele foto's van het geleverde product nodig waarop het defect te zien is. In het geval van verkeerd geleverde product, stuur ons dan ook een foto van het product.
Wij laten onze logistieke afdeling controleren of wij je direct na ontvangst van de foto's een ander exemplaar kunnen aanbieden.
Als omruilen niet mogelijk is, krijg je uiteraard je geld terug.
Wij doen er alles aan om onze voorraad zo up to date te houden. Het beste is om je mail adres achter te laten bij het product online, wanneer het item dan weer op voorraad is krijg je vanzelf een mailtje! Voor meer info kun je altijd mailen naar info@lafemme.amsterdam.
Wij verzenden binnen 1-3 werkdagen. Tijdens feestdagen kan het zijn dat de levertijd langer duurt. In dat geval zijn wij niet aansprakelijk maar adviseren wij je contact op te nemen met de bezorgservice.
Op het moment hebben wij alleen een online webshop aan huis en is het mogelijk om je bestelling af te komen halen. Voor meer info en het plannen van het ophalen van je bestelling graag mailen naar info@lafemme.amsterdam.
Als je niet tevreden bent met je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Overige informatie lees je op het retourformulier die bij je bestelling zit.
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met het product dat je bij ons gekocht hebt. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je bij ons altijd binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren. Hieronder vind je de instructies voor een snelle afhandeling:
1. Stuur een mail naar info@lafemme.amsterdam om je retour aan te melden. Vergeet in de mail niet je ordernummer te vermelden zodat wij de bestelling meteen kunnen opzoeken!
2. Omcirkel je reden(en) waarom je iets retour wilt sturen:
- voldoet niet aan verwachting
- Verkeerde maat/kleur besteld
- Te laat bezorgd
- Anders;
Ruilen voor een ander product? Dat kan, stuur een mail naar info@lafemme.amsterdam en laat ons weten voor welk product je het zou willen ruilen en wij zullen het item voor je reserveren. Zodra wij je retour bestelling hebben ontvangen sturen wij de het nieuwe product naar je op.
1. Verpak het product (waar mogelijk) in de originele verpakking terug.
2. Print het retourlabel en plak dit op de buitenzijde van de verpakking (indien je meerdere pakketten hebt, vraag dan voor elk pakket een apart label aan), het ontvangen retourformulier kan optioneel in het pakket worden gelegd. Dit is niet langer noodzakelijk. De pakbon graag wel toevoegen.
3. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde servicepunt.
Niet tevreden over je product en zou je toch liever een maatje kleiner willen of misschien het product in een andere kleur? Oplossing is het gewenste product te bestellen en het reeds ontvangen product aan ons te retourneren voor terug betaling.
Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen? Dan kunnen wij het product omruilen voor een nieuw exemplaar. Uiteraard dienen wij het product wel op voorraad te hebben.
Je hebt een giftcard en wilt deze graag verzilveren. Hieronder vind je enkele regels/voorwaarden voor het gebruik van giftcards, zodat je niet voor verassingen komt te staan. Mocht het niet lukken om de giftcard in te wisselen met inachtneming van onderstaande voorwaarden, neem dan contact met ons op.
Voorwaarden giftcards:
- Giftcards kunnen gebonden zijn aan een minimale bestelwaarde (exclusief verzendkosten)
- Giftcards zijn niet onder leden uit te delen, maar verbonden aan één account.
- Giftcards kunnen niet met terugwerkende kracht verrekend worden met een bestelling
- Je kunt de giftcards niet gebruiken om de verzendkosten te drukken of op te heffen
- Als je een bestelling retourneert kun je je giftcard kwijtraken
Als je vraag hierboven niet beantwoord is kun je altijd contact opnemen met ons. We proberen je binnen 24 uur reactie te geven!
We will notify you on events like Low stock, Restock, Price drop or general reminders so that you don’t miss the deal