Klachten
Is het item stuk, of heb je een verkeerd product of maat ontvangen? Wat vervelend! Stuur je zending nog niet retour!
Vul onderstaand contact formulier in en wij zullen op werkdagen binnen 24 uur contact met je opnemen voor een passende oplossing!
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij bieden 30 dagen garantie na aankoop van het product. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door onderstaand contact formulier in te vullen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lafemme.amsterdam. Leidt dit niet tot een passende oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op